درب و پنجره های آلومینیومی اختصاصی و درب و پنجره های UPVC

درب و پنجره های UPVC

نکته دیگر قابل تامل در سیستم درب و پنجره های ترمال بریک همسویی ضریب انبساط طولی پلی آمید با آلومینیوم در شرایط جوی متفاوت می باشد. (بحث سرما و گرما و انقباض و انبساط) در شرایطی که علیرغم ظواهر امر که به نظر می رسد پروفیل PVC که عمدتا در بازار در حال مصرف در تولید درب و پنجره ها هستند به دلیل عایق بودن با توجه به متریال و مواد مصرفی در تولید این پروفیل ها، عایق بهتری در انتقال حرارت و برودت هستند.

لیکن بدلیل تابیدگی و ایجاد دفرمگی اجتناب ناپذیر ایجاد شده در مدت زمان نه چندان طولانی (4الی 5سال) و از بین رفتن آب بندی و هوابندی درب و پنجره های تولید شده با پروفیل های PVC بحث عایق بودن PVC با نگرش به مواد مصرفی در تولید این پروفیل یا به کلی از بین رفته و منتفی می گردد، به نحوی که مزیت پروفیل های بکار رفته در تولید و ساخت درب و پنجره حتی با پروفیل های اختصاصی نانترمال (غیر ترمال) که فاقد تسمه پلی آمید جدا کننده جداره بیرونی پروفیل آلومینیومی با لایه داخلی در سیستم های ترمال برک برای عایق دما هستند، بدلیل عدم دفرمگی فلز آلومینیوم آلیاژ بکار رفته در تولید پروفیل های اختصاصی درب و پنجره های آلومینیومی در مقایسه با درب و پنجره های تولید شده با پروفیل های PVC، کارایی مطلوب تر و بهتر خود را کاملا آشکار می سازد.

درب و پنجره های آلومینیومی اختصاصی و درب و پنجره های UPVC

بخصوص اینکه در بحث عایق بندی، آب بندی و هوابندی و بویژه در سیستم های لولایی اختصاصی آلومینیومی بدلیل استفاده از سه لایه لاستیک آب بندی ( central joint gasket ) به جای 2 لایه لاستیک آب بندی و هوابندی مورد استفاده در سیستم های PVC و UPVC از هوابندی و آب بندی بهتری برخوردارند.

برای اطلاع از قیمت در و پنجره با بخش فروش تبریز تماس حاصل فرمایید.

نویسنده
نویسنده
حبیب ایرانی نویسنده مقالات سایت گروه صنعتی خجسته (پنجره تبریز )| طراح و مجری انواع درب و پنجره آلومینیومی دوجداره یو پی وی سی upvc ترمال بریک - نانترمال - وین تک در تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *