قیمت پنجره UPVC

قیمت پنجره UPVC

قیمت پنجره UPVC

پنجره UPVC

به طور کلی قیمت پنجره دوجداره به موارد زیر بستگی دارد

نوع پروفیل

همان قسمت اصلی بدنه پنجره را تشکیل میدهد.

طرح پنجره دوجداره

پنجره دارای طرحهای مختلفی میباشد و هر نوع مدل پنجره میتواند برای یک مکان از منزل شما مفید باشد از مهمترین طرحهای پنجره دوجداره میتوان به کشویی، لولایی اشاره کرد.

یراق مورد استفاده

یراق مورد استفاده نیز میتواند در قیمت پنجره دوجداره تاثیر گذار باشد. یراق مورد استفاده میتواند ایرانی و خارجی باشد که معمولا یراقهای خارجی از کشور ترکیه وارد میشود و نسبت به نمونه های ایرانی دارای قیمت بالاتری میباشد.

قیمت پنجره UPVC

نوع شیشه مورد استفاده

شیشه یکی از مصالح ساختمانی است که در کنار سایر مصالح در صنعت ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. این متریال از شفافیت بسیار بالایی برخوردار است و می تواند نور را از خود عبور دهد.

ساختار مولکولی شیشه در حالت معمولی نامنظم است و وقتی آن را در دمای بالا حرارت می دهند به صورت مایع در آمده و قابل شکل گیری خواهد بود.

شیشه ماده ای شکننده است اما مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی و مواد شیمیایی نظیر اسیدها و بازها دارد. در دنیای مدرن امروز طراحان و معماران شیشه را در کنار سایر متریال ها مورد استفاده قرار می دهند و جلوه ای بی نظیر و متفاوت در ساختمان خلق می کنند.

شیشه برای مصارف گوناگون مانند ساخت درب، پنجره و اشیاء تزئینی به کار می رود و در انواع مختلف با ویژگی های متمایز در بازار به فروش می رسد.

شیشه از مواد اولیه نظیر سنگ آهک، سیلیس و کربنات دو سود تولید می شود. برای افزایش مقاومت آن در برابر تغییرات مختلف آب و هوایی از تثبیت کننده هایی نظیر  اکسیدهای دو ظرفیتی باریم، منیزیم، کلسیم، سرب و روی استفاده می گردد.

شیشه نیز به عنوان بخشی از پنجره دوجداره میتواند در قیمت پنجره دوجداره تاثیر گذار باشد. شیشه دارای انواع مختلفی میباشد که معمولا از شیشه معمولی برای ساخت پنجره UPVC استفاده میشود اما در برخی موارد از شیشه های دیگر مثل سکوریت، رفلکس ونیز استفاده میشود

برای اطلاع از قیمت در و پنجره با بخش فروش تبریز تماس حاصل فرمایید.

نویسنده
نویسنده
حبیب ایرانی نویسنده مقالات سایت گروه صنعتی خجسته (پنجره تبریز )| طراح و مجری انواع درب و پنجره آلومینیومی دوجداره یو پی وی سی upvc ترمال بریک - نانترمال - وین تک در تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *