قیمت پنجره ترمال بریک

قیمت پنجره ترمال بریک

قیمت پنجره ترمال بریک

جهت ارتباط با یکی از بزرگترین تولید کننده درب و پنجره در تبریز و اطلاع از قیمت پنجره ترمال بریک با ما تماس حاصل نمایید.

ترمال بریک چیست؟

فلز آلومینیوم با وجود استحکام بالا دارای معایبی است یکی از این معایب این است که رسانای دما و برق می باشد یعنی حرارت و سرما و برق را منتقل می کند و با اینکه در پروفیلهای مخصوص سه نقطه هوابندی تعبیه شده است اما به دلیل این خاصیت آلومینیوم حرارت به راحتی می تواند منتقل شود.

درست است که این حرارت کم است اما بهینه سازی از موارد بسیار مهمی است که راه حلی برای آن دارد.برای این کار قسمت داخلی و خارجی پروفیل به وسیله ی یک ماده ای که عایق باشد، جدا می کنند.این ماده ی عایق همان ترمال بریک می باشد.

ترمال بریک یا حرارت شکن هم پروفیل هایی هستند که با استفاده از نوارهایی به نام پلی آمید یا پی وی سی ساخته می شوند.البته نوارهایی با جنس پلی آمید بهتر از نوارهای پی وی سی می باشند زیرا دوام و کیفیت بالاتری دارند. درست است که پروفیل های ترمال بریک از پروفیل های اختصاصی گرانتر می باشند اما در حدود پنج سال بعدی هزینه خود را بر می گردانند.

پنجره ترمال بریک

همانطور که در ایتدا خواندید آلومینیوم هادی دما می باشد و به دلیل استحکام و مقاومت بالایی که دارد در ساخت درب و پنجره ها به کار برده می شود به همین دلیل با ترمال بریک کردن عایق بندی شده و ایراد بزرگ آن رفع می گردد.

به همین دلیل پنجره های ترمال بریک در بازار عرضه شدند زیرا تا حد زیادی ایراد پنجره های آلومینیومی را رفع نمودند.

پنجره ترمال بریک پنجره هایی هستند که با تکنولوژی پیشرفته امروزی تولید شدند که مانعی بین قسمت داخلی و خارجی خود دارند که از اتلاف انرژی حرارتی از طریق آلومینیوم جلوگیری می کند.

مثلا اگر دمای خارجی بسیار پایینتر از دمای داخل ساختمان باشد پنجره مانند یک پل حرارت را از فضای داخل به سمت بیرون هدایت می کند و انرژی که از سیستم گرمایشی و یا سرمایشی تولید می شود را هدر می دهد.

قیمت پنجره ترمال بریک

قیمت پنجره ترمال بریک

به همین دلیل انواع پنجره ترمال بریک باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و بهره وری آن می گردد.

پس عاقلانه است که به جای استفاده از پنجره های قدیمی، پنجره های جدید ترمال بریک به کار برده شود.

قیمت پنجره ترمال بریک با توجه به ابعاد آن و جنس پروفیل ها تعیین می شود.

جهت تعیین قیمت پنجره ترمال بریک ابعاد پنجره را اندازه گرفته و با تماس بگیرید تا قیمت را اعلام کنیم.

قیمت پنجره ترمال بریک کمی بالا می باشد اما در کل هزینه اضافی برای این پنجره سودمند است.

جهت اطلاع از قیمت پنجره ترمال بریک با ما تماس حاصل فرمایید

نویسنده
نویسنده
حبیب ایرانی نویسنده مقالات سایت گروه صنعتی خجسته (پنجره تبریز )| طراح و مجری انواع درب و پنجره آلومینیومی دوجداره یو پی وی سی upvc ترمال بریک - نانترمال - وین تک در تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *