درب و پنجره های UPVC چرا مناسبند؟

پروفیل های PVC

جهت اطلاع از قیمت انواع پنجره ها و درب های گروه خجسته با کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

درب و پنجره های UPVC چرا مناسبند؟

بقیه موارد مناسب نبودن پروفیل های PVC در مقایسه با پروفیل های آلومینیومی تولیدی با سیستم های اختصاصی غیرترمال و ترمال بریک در ساخت درب و پنجره:

  • PVC به ازای هر 10 درجه سانتیگراد 6/1 میلی متر منبسط می شود در حالیکه ضریب انبساط طولی در آلومینیوم 48/0 میلی متر است بطوریکه در دمای متوسط گرم (38 درجه سانتیگراد) آلومینیوم کمتر از 2 میلی متر و PVC بیش از 6 میلی متر منبسط می شود.
  • ضریب الاستیسیته در آلومینیوم 70000Kg/cm2 است در حالیکه این ضریب در 28000PVC Kg/cm2، می باشد. مشاهده می شود که در پروفیل PVC به منظور افزایش استحکام و مقاومت و جلوگیری از میری شدن از یک پروفیل گالوانیزه داخلی برای تقویت استفاده می شود.
  • تغییر شکل (دفرمگی) و تغییر رنگ پروفیل PVC با توجه به شیرایط آب و هوایی و بویژه تابش نور خورشید و اشعه ماوراءبنفش عمر آن را در وضعیت اقلیمی موجود در مکانهای مختلف در سطح کشور کاهش داده و پس از آن مشکلات زیادی را برای استفاده کننده ایجاد می نماید، بنحوی که دیگر حتی با یکبار آب بندی معمولی نیز در اختیار مصرف کننده نیتت. این در حالی است که پروفیل آلومینیوم با رنگ های الکترواستاتیک نیز در مقابل اشعه ماوراءبنفش مقاوم بوده و بدلیل عدم دفرمگی آب بندی و هوابندی خود را از دست نمی دهد.
  • عدم امکان تعویض یا تعمیر پروفیل درب و پنجره های PVC بدلیل درز جوش بودن پروفیل یا در محل فارسی بر.
  • ارزش اقتصادی ناچیز PVC در زمان بازیافت.
  • تشدید آتش سوزی.

برای اطلاع از قیمت در و پنجره با بخش فروش تبریز تماس حاصل فرمایید.

نویسنده
نویسنده
حبیب ایرانی نویسنده مقالات سایت گروه صنعتی خجسته (پنجره تبریز )| طراح و مجری انواع درب و پنجره آلومینیومی دوجداره یو پی وی سی upvc ترمال بریک - نانترمال - وین تک در تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *