تفاوت قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی با upvc

پنجره دوجداره آلومینیومی با پنجره upvc + تفاوت قیمت

پنجره دوجداره آلومینیومی با پنجره upvc +

تفاوت قیمت

در مورد نرخ های پنجره دوجداره upvc و پنجره دوجداره آلومینیومی قیمتهای مختلفی دارند که این قیمت به دلایل مختلفی مثل اندازه پنجره و نوع و مدل پنجره و میزان پروفیل به کار رفته و تعداد یراق‌آلات مصرفی و همپنین به تعداد بازشوهایی که در پنجره به کار بر ده می شود و همپنین به قیمت دلار بستگی دارد.

البته هزینه های جانبی مثل هزینه های تولید و باربری و نیز نصب پنجره آن ها را هم در تعیین قیمت دقیق پنجره دو جداره باید در نظر گرفت. جهت تعیین قیمت دقیق پنجره می توانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل کرده و اطلاعات لازم را از آنها درخواست کنید.

کارشناسان فروش شرکت گروه خجسته شما را در جهت خرید پنجره دوجداره باکیفیت و ارزان و نیز اطلاع از لیست قیمت ها شما را راهنمایی خواهند نمود و در تمامی مراحل مشاوره و خرید پنجره تا نصب و گارانتی محصولات شما را همراهی خواهند نمود.

تفاوت پنجره آلومینیومی و upvc

یکی از تفاوت های مهم پنجره های آلومینیومی با upvc این است که شما با خرید پنجره آلومینیومی بعدها بعد از بازسازی ساختمان می توانید آلومینیوم را به قیمت روز فروخته و سود کنید.

اما این مورد درباره پنجره های دوجداره کاملا برعکس است زیرا upvc بعد از تخریب پنجره جز ضایعات محسوب می شود و نمی توان آن را بازیافت نمود.

تفاوت قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی با پنجره upvc

مقاومت پنجره ها

در مورد استحکام و مقاومت هم پنجره دوجداره upvc و هم پنجره دوجداره آلومینیومی هر دو کیفیت بالایی دارند.

گروه صنعتی خجسته با دهه ها سابقه در زمینه تولید و ساخت پنجره ها در ایران یکی از بهترین برندها در ایران محسوب می شود و همیشه در تلاش بوده است که با استفاده از بهترین متریال ها پنجره دوجداره ارزان با کیفیت را در بازار عرضه کند و رضایت مشتریان را در این زمینه جلب بنماید که در این امر موفقیت بالایی را هم از آن خود نموده است.

جهت خرید پنجره دوجداره و اطلاع از قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی و upvc با ما تماس بگیرید

mphi
mphi
نویسنده سایت گروه صنعتی خجسته تولید کننده درب و پنجره در تبریز - درب و پنجره ساز در تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *