پنجره سه جداره upvc

ساختار پنجره 3 جداره :

در پنجره های یو پی وی سی  شیشه ها روی پروفیل قاب نصب می شوند . این شیشه ها در پنجره سه 3 جداره سه عدد هستند که توسط دو اسپیسر (جدا کننده) از یکدیگر جدا شده اند.

شبیه پنجره دو 2 جداره ، در پنجره سه 3 جداره هم بین شیشه ها گاز وجود دارد که نقش زیادی در عایق بندی پنجره دارد. این گاز عموما آرگون یا کریپتون می باشد.

 

پنجره سه جداره و دو 2 جداره تبریز

 

نکته : در پنجره های سه 3 جداره upvc به دلیل داشتن یک لایه شیشه بیشتر نسبت به پنجره دوجداره ، پروفیل ضخیم تری باید استفاده شود. در واقع این یک رابطه دوطرفه است ، بدین معنی که گاهی زمانی هم که نیاز به پروفیل ضخیم در ساختمانی باشد، از شیشه های سه جداره استفاده می کنند.

تفاوت پنجره سه 3 جداره با پنجره دو 2 جداره :

تفاوت اصلی استفاده از یک لایه اضافه تر شیشه می باشد و میزان گازی که داخل شیشه ها وجود دارد در پنجره سه جداره بیشتر است و میزان عایق بندی پنجره سه 3 جداره بیشتر از 2 برابر هست

تفاوت پنجره سه 3 جداره با پنجره دو 2 جداره

مزایای پنجره های سه جداره :

  • عایق بندی صوتی و حرارتی دو تا پنج برابر به نسبت پنجره های دو جداره
  • امنیت و مقاومت بیشتر پنجره های سه جداره به نسبت پنجره های دو جداره
  • صرف جویی در مصرف انرژی در پنجره های 3 جداره نسبت به پنجره های دو جداره

پنجره سه جداره upvc

موارد ضروری استفاده از پنجره سه 3 جداره

در ساختمان هایی که آلودگی صوتی زیادی وجود دارد مثلا نزدیکی فرودگاه – کارخانه جات – و … در شرایط خاص میتوان از پنجره های چهار 4 جداره نیز استفاده کرد.

قیمت پنجره سه 3 جداره در تبریز

گروه صنعتی خجسته ( پنجره تبریز ) طراح و تولید کننده انواع درب و پنجره در تبریز به صورت کاملا حرفه ای و مدرن با بیش از نیم قرن سابقه – جهت دریافت قیمت پنجره های سه جداره و دو جداره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

mphi
mphi
نویسنده سایت گروه صنعتی خجسته تولید کننده درب و پنجره در تبریز - درب و پنجره ساز در تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *